среда, 24 февраля 2016 г.

Актуальність та перспективність теми досвіду.



В умовах швидкого оновлення суспільства відбувається зростання цінності творчого потенціалу особистості як одного з головних чинників соціально-культурного прогресу українського суспільства та держави. Система освіти України, яка включає заклади позашкільної освіти, покликана переорієнтувати навчально-виховний процес на формування компетентної, творчої особистості, яка здатна розв'язувати сучасні проблеми. Молода людина, яка здатна на практиці реалізувати отримані теоретичні та практичні знання й уміння самостійно мислити і творчо підходити до вирішення проблем, має можливість швидко адаптуватися до нових соціальних умов.

Лише творча особистість, спроможна створювати, управляти, пропонувати нові теорії, нові технології, нові напрямки розвитку, знаходити шляхи виходу зі складних нестандартних ситуацій. Тому забезпечення кожній людині можливості використання свого творчого потенціалу є одним із пріоритетних завдань як загальноосвітніх, так і позашкільних закладів.

Однією з умов формування соціальної компетентності я вважаю використання у навчально-виховному процесі методу проектів. Даний метод дозволяє відійти від традиційного підходу в організації навчально-виховного процесу в позашкільних закладах освіти, подолати пасивність учня, включити його в активну перетворювальну діяльність.

Комментариев нет:

Отправить комментарий